Известие

Collapse
No announcement yet.

Ето и първия странен проблем за мен.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от trustworthy
    Първоначално публикувано от ksf
    ...Ако изключиш климатика двигателя ще държи малко по-висока температура.
    Няма логика
    даже ще спадне още ама това са подробности
    тука всички разират от коли
    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от търтей
      Първоначално публикувано от trustworthy
      Първоначално публикувано от ksf
      ...Ако изключиш климатика двигателя ще държи малко по-висока температура.
      Няма логика
      даже ще спадне още ама това са подробности
      тука всички разират от коли
      мда така си е само специалисти
      Alfa Romeo 156 2.4 JTD '99

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от jimmyfloyd
        ако пробваш сичко и не се оправи виж радиатора може да се е задръстил нещо да го е ударило чисти се с пароструйка но внимателно...
        П.П. говоря само за греенето,а за перката нямам и идея...
        ...ало...Редута.....това коте не е лошо...
        156-2.4-JTD-99;
        156-2.4-JTD-SW-01;

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от mll
          Първоначално публикувано от jimmyfloyd
          ако пробваш сичко и не се оправи виж радиатора може да се е задръстил нещо да го е ударило чисти се с пароструйка но внимателно...
          П.П. говоря само за греенето,а за перката нямам и идея...
          ...ало...Редута.....това коте не е лошо...
          не е лошо и каде лежи...
          Alfa Romeo 156 2.4 JTD '99

          Comment


          • #20
            При вкючен климатик и при мен перката върти непрекъснато.Термостата е сменен.Темперетурата се колебае около 90 градуса.

            Comment


            • #21
              Перката се включва винаги като се пусне помпата на климатика (дори и при студена кола).
              Държи ти ниска температура защото термостата ти е блокирал на големия кръг и върти през радиатора през цялото време.
              Моят съвет (изпробван) е да си смениш термостата. Особенно ако е внесен автомобила от Италия, много често идват с развалени термостати. И предишната ми Алфа беше внесена с развален термостат и тази която карам в момента и приятели които са си купили автомобили от Италия се оплакват от същия проблем.
              Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
              EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
              EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

              Comment


              • #22
                А и ДА, тази котка е късметлийка имайки предвид къде лежи
                Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
                EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
                EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

                Comment


                • #23
                  мда в краката (недрата) на Пирина хахаха
                  Alfa Romeo 156 2.4 JTD '99

                  Comment


                  • #24
                    При включен климатик вентилатора се върти постоянно.

                    Първоначално публикувано от търтей
                    даже ще спадне още ама това са подробности
                    Би могъл да дадеш подробностите.
                    Може да не съм прав. На моята кола е така.
                    Alfa Romeo 156 2.0 TS `99

                    Comment


                    • #25
                      ндаа
                      няма как да е така
                      просто климатика като олажда отделя топлина

                      което загрява другия радиатор
                      и вентилатора не се върти постоянно ако е наред всичко
                      Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                      Comment


                      • #26
                        Значи всички колли които съм карал до сега не са били наред. Това включва: Alfa Romeo 146, Mercedes CLK, Jaguar XJ8, BMW 730 и в момента Alfa Romeo 156.
                        Не мога да кажа дали е през 100% от времето но веднага като пусна климатика след около 1 мин. се включва и перката, независимо дали е първо палене на автомобила за деня или е загряла колата. Не помня случай да съм излезнал от колата с включен климатик и запален мотор и да не чуя перката да върти. Може да е някаква 1-ва степен или нещо подобно, но върти.
                        Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
                        EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
                        EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от wwweb
                          Няма нищо нормално в това перката да се включва на студен двигател, ама нищо!
                          Има датчика за температурата е хванал пътя

                          И слушаите търтея водната помшпа се смяня при смяната на ремъците така че сменяш итермостат и датчик и си готов.
                          156 1,8 ТS 99
                          Nissan Murano 2005

                          Comment


                          • #28
                            Е да за водната помпа съм на 100 % ЗА. При смяна на ремъци е добре да се смени.
                            Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
                            EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
                            EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

                            Comment


                            • #29
                              Аз когато купих колата беше така - даваш контакт и перката върти кат луда,без значение от температурата !
                              Температурния датчик и релетата бяха наред !
                              Проблема беше в ПРЕСОСТАТА на климатика (намирасе под десния фар) - след смяната му перката се вкючва когато е нужно.Цена от 70 лв до 150 лв зависи кои ще ти го набута !

                              Ниската температура на двигатела се дължи или на развален термостат или на датчика за темп. на таблото (при мен се оказа лъжлив датчик показваше 70 гр. а реално бяха 85 гр.)
                              Датчика се намира до термостата на блока.
                              Цена от 18 лв до 30 лв
                              Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
                              159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
                              NEW 159 2.0 JTDm Black TI

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от vovata
                                Аз когато купих колата беше така - даваш контакт и перката върти кат луда,без значение от температурата !
                                Температурния датчик и релетата бяха наред !
                                Проблема беше в ПРЕСОСТАТА на климатика (намирасе под десния фар) - след смяната му перката се вкючва когато е нужно.Цена от 70 лв до 150 лв зависи кои ще ти го набута !

                                Ниската температура на двигатела се дължи или на развален термостат или на датчика за темп. на таблото (при мен се оказа лъжлив датчик показваше 70 гр. а реално бяха 85 гр.)
                                Датчика се намира до термостата на блока.
                                Цена от 18 лв до 30 лв
                                Палиш мотора, пускаш помпата на климатика, изчакваш 1 мин.. Работи ли перката?
                                Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
                                EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
                                EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

                                Comment

                                Working...
                                X